Alt hvad du vide om PromoCat, vores filosofi og Steven van Belleghem.

Søgen efter den rigtige balance mellem digital og personlig kundekontakt.

Verden ændrer sig lynhurtigt i takt med digitaliseringen og automatiseringen. De samme gælder reklamesektoren. Men alligevel tror vi, at fremtidens kunderelation er både digital og menneskelig. Kunden hilser digitaliseringen og automatiseringen velkommen på grund af effektiviteten, men samtidig skal kontakten med kunderne også være menneskelig. At finde den rette balance er udfordringen for et vellykket kundeforhold.

At finde den rette balance mellem digital og personlig kundekontakt er udfordringen for et vellykket kundeforhold.

Vi hilser vores helt Steven van Belleghem velkommen

I mellemtiden synes kunden, at det er normalt at få adgang til en række tjenesteydelser og produkter med ét tryk på en knap. I de næste år bliver virksomheder nødt til at spille en aktive rolle i kundernes “life journey”: At hjælpe med at drømme bliver virkelighed og eliminere dagligdagens problemer. Desuden henvender kunderne i stadig stigende grad til virksomheder end til myndighederne, når det handler om at løse samfundsmæssige problemer som klima, sundhedspleje og mobilitet. Steven van Belleghem er en meget efterspurgt international taler om fremtiden for kundekontakt og digitaliseringens rolle.

Hvis du har interesse, fremsender vi dig gratis bogen “The offer you can’t refuse”. Du ønskes god læsefornøjelse!