PromoCat arbejder med et entusiastisk og drevet udviklings- og serviceteam.
Vi behandler dig, som vi selv også ønsker at blive behandlet. Derfor står vores omgangsformer ”åben, ærlig og direkte” på væggen hos os. Det gælder for teamet, men fremfor alt for hvordan vi omgås vores kunder og leverandører.
Åbenhed: Vi forholder os over for dig, som om vi var din direkte kollega.
Ærlighed: Vi fortæller dig uden dikkedarer, hvordan tingene hænger sammen.
Direkthed: En engageret og fast kontaktperson med sagkundskab.
Vi behandler dig, som vi selv også ønsker at blive behandlet. Derfor kan du kræve, at alle medarbejdere hos PromoCat skal overholde følgende adfærdsregler.
1. Vi er ærlige og transparente
Vi fortæller dig altid, hvordan tingene hænger sammen, så du altid ved præcist, hvor du står. Vi er åbne, ærlige og direkte: “What you see is what you get.”
2. Kontakten er personlig og baseret på jævnbyrdighed
Din egen faste kontaktperson hos PromoCat gør sit yderste for nøje at følge dine planer, så vi altid kan rådgive dig optimalt.
3. Vi yder support, som du virkelig kan bruge til noget.
På vores enkle support-side kan du gennemlæse de fleste spørgsmål. Kan du ikke finde ud af noget? Så er du altid velkommen til at ringe til os. Vi hjælper dig med det samme.
4. Vi er fleksible
Vi eksisterer takket være løbende forandring. Vi synes om at handle og tænke samtidigt. Vi lover højt og helligt at vi begår fejl. Fordi alle, som har mulighed for at begå fejl, også har mulighed for udvikling og læring.
5. Vi udvikler til og i samarbejde med kunden
Hvis du ønsker en ekstra funktionalitet, som vi endnu ikke tilbyder, så sætter vi den på en udviklingsplan. Prioriteringen af de løsninger, der skal udvikles, afgøres af antallet af kundeønsker.