Skræddersyet design

Kombinér vores årelange erfaring med vores platform med dit eget skræddersyede design. Kontakt os for en orienterende samtale.

Opnå et højere niveau med dit egne, skræddersyede design.

Ved at udvikle dit eget skræddersyede design kan du drage fordel af vores årelange erfaring med software og teknik inden for vores platform. Vi udvikler et komplet skræddersyet design, der er fuldt ud er afstemt efter dine målsætninger og ambitioner. Vil du f.eks. først og fremmest optimalt formidle din brandidentitet eller ønsker du en meget konversionsorienteret webshop? Vi vil drøfte disse emner i en orienterende samtale og resultatet af denne samtale fastlægger vi i projektdefinitionen. Derefter sørger vi for, at hvert skridt, vi tager, bliver testet i forhold til det mål, du vil nå.

Fase 1 - Designet.

Det vigtigste trin på vej til et skræddersyet design er at lave en såkaldt wireframe. I denne fase laver vi endnu ikke designet, men laver en skitse af sideflowet (det kaldes også en wireframe). Når hver side er skitseret og godkendt, går i vi gang med at arbejde på designet. Designet præsenteres og feedbacken implementeres i designet. På den måde ved alle, som arbejder på projektet, hvad resultatet bliver.

Fase 2- Realisering.

I denne fase vil du ikke høre fra os i første halvanden måned. For vi arbejder meget hårdt på den tekniske integration af det design, vi har lavet i første trin, på vores platform. Det tager tid. Så snart vi synes, at designet er godt nok til at vise det første gang, gennemgår vi hver side med dig ned til mindste detalje. Selvfølgelig vil der altid være små tilpasninger. Det har vi fuld forståelse for og tager også altid hensyn til. Derfor behandler vi i den sidste fase feedbacken, og du kan give dig i lag med indholdet som f.eks. tilføje egne produktgrupper og (SEO)-tekster.

Fase 3 - Webshoppen går live

Vi går live og – når der er tale om udskiftning af en eksisterende webshop – sørger vi for en så fuldstændig 301-omdirigering som muligt. Dette sikrer, at eksisterende sitelinks, der er blevet bygget, så vidt muligt bliver overført til din nye webshop og sider. På den måde forløber effekten af overgangen så effektiv og problemfri som muligt. Derudover sikrer vi optimal opsætning af Google Analytics og Google Tag Manager for at kunne overvåge resultaterne så godt som muligt.

Videreudvikling.

Når webshoppen er gået live er det klogt at sørge for en intern projektleder, der med jævne mellemrum har kontakt med os for at fortælle om eventuelle forbedringer. Det er meget vigtigt, for når først en webshop er gået live, er det kun starten på online-spillet. Tilstedeværelsen af intern viden sikrer, at den nye webshop bliver brugt og at dens fulde potentiel bliver udnyttet.