Julegratiale-portal

En bestillingsportal, der fokuserer på julegratialer til medarbejdere eller forretningsforbindelser.

En personlig gave. I en digital pakke.

Nu om stunder er der mange mennesker, der arbejder hjemmefra. Derfor er det ikke nogen selvfølge mere at give et julegratiale eller en julegave personligt.

Derfor har vi arbejdet hårdt på en julegratiale-portal, der gør det supernemt for dine kunder at give en gave til deres medarbejdere eller forretningsforbindelser.

Webshoppen er operationel i løbet af to uger.

Du kan placere de forskellige produkter i webshoppen sammen med din kunde. Bestillingsperioden kan desuden indtastes på forhånd.

 

Du er online, når du har udført 5 nemme trin:
✅ Trin 1 – Vælg gaverne.
✅ Trin 2 – Bestem bestillingsperioden.
✅ Trin 3 – Send os en liste over de personer, der skal modtage gaven.
✅ Trin 4 – Der sendes invitationer til modtagerne.
✅ Trin 5 – Gaverne kan bestilles.

Digital topservice 24/7 til dine kunder.

Komplet med kundens firmaprofil. Altså godt genkendeligt.

Oplev bekvemmeligheden ved digital emballage til julegaverne.

 

✅Bestem den tidsperiode, hvor gaverne kan bestilles.
✅Alting udføres med kundens egen firmaprofil.
✅Systemadministratoren får indsigt i realtid.
✅Optimal databeskyttelse og i overensstemmelse med reglerne i GDPR (persondataloven).

 

Hvad er priserne?

Til julegratiale-portalen beregnes der et engangsgebyr på 495,- euro inklusive 1 måneds drift baseret på 1 sprog (tilgængelige sprog: hollandsk/engelsk/tysk/fransk) og maks. 500 kunder, der kan bestille. For hver yderligere måned, portalen skal være i drift, betales et beløb på 115,- euro/måned.